środa, 6 października 2010

raz dwa jaaazda

mógłbym zacząć jak niektórzy mniej lub bardziej znanym cytatem "Chciałbym do Was mówić, czyli będe pisać"  autorstwa jednego z naszych miłościwie nam panujących radnych ale, że od polityki mi nieco daleko nie rozpocznę tak......

Pierwszy wpis tego bloga będzie poświęcony celom i zasadom na Nim panującym....
- blog z założenia ma być przeciwwagą dla tych wszystkich którym wydaje się że przez ostatnie lata Chełmża jako nasze rodzinne miasto jest krainą mlekiem i miodem płynąca....tak nie jest i mam zamiar to pokazać...Oczywiście wszelkie dobre inicjatywy także będą zauważone i opisane....
- blog będzie działał na zasadzie "nieregularnika" który jednak ma być w miarę częstą interpretacją tego co sie dookoła dzieje, tego co robią poszczególni ludzie czy instytucje......
- blog będzie moimi subiektywnymi poglądami i spostrzeżeniami - spostrzeżeniami mieszkańca, obserwatora i co tam jeszcze można wymyśleć....
- blog jak sama nazwa wskazuje będzie SUBIEKTYWNY - a co za tym idzie wyrażone tu będą poglądy moje i moich znajomych w formie jaka istnieje naprawdę, bez ściemy, wyborczego chłamu; dyskutowania o "dupie marynie" czy innych bzdurach. Komentarze do otaczającej nas rzeczywistości będą czasami opierały się na niepełnych i nie sprawdzonych informacjach - nie jestem dziennikarzem i nie mam zamiaru bawić się w śledztwa.......Zamierzam pisac tak jak myślę i widzę dany temat....
- blog komentował będzie to wszystko co się dzieje w tematach związanych z Chełmżą i w takim celu mam zamiar go tworzyć....jeśli uznam, że "zakres" został wyczerpany skasuję bloga pozostawiając obserwatorów w wielkim poczuciu ulgi , szczęścia lub kompletnej rozpaczy........


Tyle na początek......Więc jak to mawiał jeden mój dawny kolega
RAZ DWA JAAAAAZDA


Acha...zapomniałem - gdy ktoś sie z czyms nie zgadza zapraszam do komentowania - oczywiście komentarze będą moderowane ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz